Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ulrika - 23 januari 2011 22:26

Juste, jag kom på att jag har ju bakar Makroner nu i helgen så här är en bild på resultatet :)

  

Kram   

;)

Av Ulrika - 23 januari 2011 22:15

Imorse gick jag med till gudstjänst. Sedan när vi kom hem gick vi på promenad och efter det grejade jag lite i mitt rum igen. Så nu är det fint! Viktor och Carolin var här förut idag, men dom åkte hem nu för ett tag sedan för lillfisen var trött. Nu har jag duschat och sitter i min soffa och chattar med Rickard. Jag sitter och funderar på vad som hände vi bilen förut. Då Elisabet och Niklas var där i helt nedsläck med ashög musik på ;) Man kan ju fantisera lite , haha. Men men, nog pratat om dom. Jag skall snart lägga mig måste bara fixa lite kläder m.m för imorgon skola. Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, men man har ju sina dagar. Puss & Kram från mig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards