Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Ulrika - 20 januari 2011 19:40

Jag har precis tappat blogglusten! :( För Sophia och Fredrika är ledsna och arga. Och fika skall inte följa med till Göteborg, just därför! 

Vi har skypat oså, nu har jag inget att göra. Här är en bild på lolliga mig och min klädsel ! Puss & kram & God natt för denna dagen <3

Av Ulrika - 20 januari 2011 16:02

Hej. Nu är jag äntligen hemma! Jag har plockat upp och ställt ner i diskmaskinen, så nu är det fint i köket! Jag skall snart äta också. Det skall bli gott för jag är ju sååå hungrig! Jag äter ju inget onyttigt nu heller så jag har motstått semlor och Schwarzwaldtårta och massa annat dom andra dagarna. Jag känner mig stolt, det är ju så svårt! Men men, efter maten skall jag vila lite och titta i tidningar. Vi får se hur de blir sen! Puss   

Ovido - Quiz & Flashcards