Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ulrika - 3 januari 2011 13:30

Hej & god morgon. Jag vaknade för ett tag sen. Jag sitter i mitt rum och skypar med Annie också grejar jag litte. Om några timmar skall jag till Min Fina Morfar och hjälpa han och hans fru med lite ordningsgrejs. Hoppas det går bra ! Men nu skall jag gå för jag ska äta lite lunch. Kram på er   

Av Ulrika - 3 januari 2011 00:16

Hej. Idag har jag och några kompisar varit inne på stan. Det var mysigt, jag köpte lite grejer. Vi åt på Jensens Böfhouse, jättegod mat har dom ju. Underbart kött med potatis och kött. Tack för den dagen tjejer    Jag har inte så mycket att blogga om. Jag & Elinda skypar, hon är så trött så ! Här kommer då lite alla möjliga bilder.

        

Nu är jag ju så trött. Jag ska krypa ner till kojs nu.

Kram & god natt    

Ovido - Quiz & Flashcards