Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Ulrika - 19 januari 2011 23:45

Såhär snygg är jag när jag pluggar NO, haha!

Alla bryr ju sig sååååååååå mycket!

Lite fina bilder på det, hihi ;)

Också lite smoothie på det! Mmmm, yummie! 

God natt alla bananer!

Av Ulrika - 19 januari 2011 23:30

Det har varit en bra dag idag! :) Helt okej lektioner oså, rätt chill! Efter skolan åkte som sagt jag, Fredrika & Felicia in till stenungsund för att leta pratikplats. Jag hade verkligen ställt in mig på Sandbergs café , meeeeen då var det upptaget dådå! Så arg och ledsen blir man, jaja! Det var bara att kämpa vidare och typ fråga överallt, men överallt var det ju åldersgräns! Hallå liksom, dom hade inte tänkt att tänka lite på oss som är lite mindre och INTE går på gymnasiet. Haha, vi hade iaf jättekul & mysigt med varandra! Mycket skratt blev det! Och jag gjorde ett fabilous köp! Jag ÄLSKAR skorna så jag spricker! Jag har ALLTID velat ha sådana skor! Så nu är jag riktigt glad, för jag får behålla dem! Fredrika köpte också ett par, hennes var såå mycket snyggare! :)


Så gick vi runt bara också gick vi in på Videomix, haha!

Det var ju bara såå kul, jag orkar inte ta det nu.

Så tack för dagen alla underbara vänner! Puss & kram!   

Av Ulrika - 19 januari 2011 23:23

Här är några roliga med lolliga bilder för att visa hur himla kul man har på rasterna :)   Bara för att alla bryr sig! :)

Ovido - Quiz & Flashcards