Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Ulrika - 21 januari 2011 19:52

Hej på er! Nu är jag hemma och skall snart äta tacos till Let's dance, med familjen :) Det skall vi mys! Idag slutade vi som sagt klockan 11 så vi åkte in till Göteborg så fort vi kunde, hihi. Först tittade vi i affärer och sedan åt vi på Jensens, mmm gott! Fast det blev lite krångel med biffar oså. Men det är bara att stå på sig lite, haha! Vi tog med oss en heliumballong också, som vi skulle ha lekt med på tåget med vi fick sitta lite utspritt så vi fick vänta tills vi hade gått av. Och ooooj, va kul det var! Det blev dock inte såå mycket heliumprat, men kul var det ändå! Så gick vi hem till Felicia, gosade med hundrna och sedan åkte jag och fika hem, vi skjutsade hem henne :)

Nu skall jag fortsätta titta på en jättesöt blogg som Jakob tipsade mig om! Det var Moas gamla skolkompis. Hon bakar urgulliga bakverk, tar jättefina kort och målar som en ängel! Vilken mänchaa! Så vill man vara! Jaja, nu innan Let's dance skall jag göra ett litet inlägg på bakamedulla. Puss & kram!   <3

PEDDO RABITT ATTACKERAR!

Av Ulrika - 21 januari 2011 11:21

Hej på er! Nu sitter vi i skolan och klockan är 11:17. Vi har haft SO och NO och nu slutar vi så jag och mina friends skall dra till Göteborg nu! HAHAHA!

Så grymt, vi får vara där sååå länge. Men nu måste jag gå, puss hej Här är en JÄTTEFIN bild på mig och Annie ! ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards