Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Ulrika - 16 januari 2011 20:14

Hejsan! Nu är vi hemma igen. Vi har haft det jättebra, jättemysigt var det. Jag Älskar Gabriel, han är ju så himla söt! Men nu är det Solsidan så jag drar. Hejdå <3

Av Ulrika - 16 januari 2011 13:12

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter kyrkan, jag åkte tidigt med pappa för att vi skulle skotta undan allt slask och sanda oså. Men nu är vi hemma, jag sitter i soffan och äter Äggmacka, mmmmm! Jag kan typ äta det igen, det är jättekonstigt för jag får inte ont i magen av det längre. Men nu måste jag dra för att jag skall till Viktor & Carolin för Carolin fyllde år här om dagen. Men vi hörs ikväll dårå! Puss :)   

   Ursäkt mig haha :)

Av Ulrika - 16 januari 2011 07:24

Hej & God Morgon! Nu åker jag till kyrkan, haha :)

Ovido - Quiz & Flashcards