Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Ulrika - 31 maj 2012 16:43

Idag är det torsdag och jag fick reda på att nationella provet gick över förväntan! Jag är så glad att jag blev godkänt, jag som trodde att jag aldrig skulle klarade har kämpat för det. Vi hade även no-prov, så himla gött att det är över!


Nu glider jag verkligen, imorgon äre värsta goa dagen, helg, måndag, tisdag å städ och ullared på onsdag! Så fett, shit vad tiden går alltså! puss på er sålänge, här är mitt goa mellanmål och jag idag!

     

Av Ulrika - 31 maj 2012 16:29

inspirerar mig något enormt! De är alltid så sjukt snygg och är så coola. Jag hade gärnat velt leva deras liv, faktiskt! Spelningen igår på Lisaberg var helt galet bra. Som vi hade peppat hela dagen, man var helt skakig! Adrian Lux kom även och det var najs och se honom i verkligheten, jag fick även med mig en rebecca & fiona tisha hem med signering på! Fett värd dag!

                         

Bilder ifrån min och andra instagram  

Ovido - Quiz & Flashcards