Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Ulrika - 29 maj 2012 19:50

Jag blir bara så glad av dessa sommarlåtar! mumma på småkillarna, jag ryser faktiskt

Det momentet där han står framför tjej och tittar in i hennes ögat, ge mig ett sådant.

louis är faktiskt söt

Av Ulrika - 29 maj 2012 17:53

Helgen var bra! Lördagen bestod av bröllop och Eurovision mys, total glädje där när Loreen, sveriges stolthet tog hem det! Mors dag på söndagen, morfar fyllde även år! Släkten firade härligt i hans trädgård med fint sällskap, sol, pizza och tårta! Gabriel var även med oss halva dagen, till kvällen, min gos! Igår var jag hemma och pluggade, idag är jag hemma och har sett på Big brother. Nu ska jag läsa och göra färdigt min svenska! Det är rätt fint väder också, dock inte lika varmt men inga moln och regn i alla fall. Här är en del bilder från de senaste dagarna! Puss

                     

Ovido - Quiz & Flashcards