Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Ulrika - 19 maj 2012 13:41

Åh, vad jag älskar att fylla år! Det är ju bland det roligaste som finns! Att ligga där i sängen och bara känna pirret när familjen kommer in och sjunger för en och man får massa fina presenter! Jag känner mig alltid lika glad på min födelsedag, man känner sig så speciellt när alla uppvaktar en på olika sätt! Jag vill tacka Gud för det fina vädret jag fick just igår, för titta på vädret idag? Det var sol, blå himmel och vår! Glad blir man av alla Grattis på Facebook också, det är lite kul. Hade trevligt med familjen, jag klippte gräset, bakade och hade lite kalas senare på dagen. Idag blir det lite fira med vännerna då! Äntligen 16 år! TACK ALLA FÖR ALLT FINT NI GER MIG!


Jag fick en sak att hänga smycken på, den bästa mascaran, presentkort till egendesignat iPhoneskal, militärgröna byxor, vit transparent kjol, den bästa musikspelaren, lakan, presentkort, pengar och blommor. Nöjd tjej!

   

Åt min första jordgubbe, detta året!

    

Fick såhär gött väder!    

Gjorde fint i trädgården, jag älskar att klippa gräset!    

Bakade de kladdigaste och godaste brownien!    

Åt så god mat, som vanligt, mamma är bäst på det!   

Slutligen min födelsedagstårta, så himla god den med! Egen designad och allt, haha!

Ovido - Quiz & Flashcards