Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Ulrika - 1 maj 2012 11:16

Hej. Jag orkar inte skriva. Jag är hungrig och trött, ledsen och sjuk. Jag mår illa och kan knappt äta för att jag typ fått halsfluss, tror jag. Feber har jag i alla fall. Jag är så sur på mig själv för att jag inte höll mig varm igår och sket i att Hugo har körtelfeber. Det var inte direkt kul när man kom hem igår heller.

Jag vill må bra idag, kunna gå ute i det underbara väret men jag mår så dåligt och det blir inte bättre av att mamma går runt och gråter typ. Allt känns bara skit just nu och jag vet inte om jag ska spy eller gråta. Jag vill hem till någon kompis och prata men jag mår inte bra. Jag vill inte lämna hemmet heller för att jag måste ta hand om min gråtande mamma. Jag vet inte hur vi ska lösa detta, jag vill bara att Gud är med oss och gör så att han inte gör sig illa. Det är vi mest rädda för. Snälla bara fixa till detta nu!

Sista dagen idag och vi börjar skolan imorgon, jag mår för dåligt för att börja igen och dessutom ha nationellt prov i matte. åhhhhhwåjergoj

Ovido - Quiz & Flashcards