Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Ulrika - 16 maj 2012 17:54

Har käkat och är färdig för ett 2-timmars plugg nu för att få färdigt min so innan jag slappnar av inför denna långhelg. Så himla gött. Härligjobb dag, födelsedag och kalas, go lördag och slappissöndag! Hoppas bara på fint väder, glädje, kärlek och fina presenter! Snälla Gud, ge mig det! puss på er

     

Av Ulrika - 16 maj 2012 08:49

Igår bloggade jag tyvärr inget. Såg på Big Brother och käkade, sedan pluggade jag och såg på tv. Jag har lite bilder i alla fall! Idag är det Onsdag och sista skoldagen för denna vecka, så himla skönt. Måste dock hem och skriva klart massa SO. Jag har inte kommit så långt, har så svårt att hitta text till en hel sidan som ändå ska vara bra liksom. Ingen MVGbarn som andra i min klass, hehe..

Imorgon ska jag jobba och på fredag fyller jag år oså helg på det, happy weekend!

             


Ovido - Quiz & Flashcards