Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Ulrika - 6 maj 2012 13:50

Hej! Ligger på min säng och ser på Big Brother. Såg att Marcelo, den skiten, ska fucka upp det för honom och Annika för att han kommer bli så full att han hånglar med Jennifer. Åh, snacka om att han inte kommer att klara sig ute i verkligheten då! Jaja, åt lite go' frukost imorse. Ska chilla idag, 

 

Av Ulrika - 6 maj 2012 13:34

Det var så fint igår! Jag säger som många andra sa i sina tal - det var något speciellt över denna vigsel, man märker att Gud har skapat detta fina par och denna underbart roliga dag... Jag grät över allt. I kyrkan grät jag när prästen prata, när de vigde sig, när någon sjöng, när jag satt där framme under nattvarden, jag kunde inte hålla tillbaka de asså! Det var otroligt fint också, något jag blir inspirerad av är att alla som var med på bröllopet och festen igår var kristna så när vi sjöng lovsånger stod typ alla upp och sträckte ut händerna på Gud och åh, alla sjunger så fint i den skaran också! Lite flummigt, men det var så härligt igår! 

         

Ovido - Quiz & Flashcards