Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Ulrika - 21 maj 2012 19:09

Hej! Igår var jag i kyrkan med pappa och sedan kom jag hem då jag och Jakob käkade lite ihop. Sedan var vi ute i trädgården i 4,5 timmar. Han satt i bilen och fixade lite, hade på hög musik medan jag jobbade med diverse saker. Försöker göra våran trädgård hyfsat fin trots att den är uppgrävd, lerig och naken av gräs fortfarande. Käkade sen middag, duschade och såg på mästarnas mästare.


Idag, måndag, ungefär 2 veckor kvar till vi slutar osv. Det var ett sådant sjukt väder idag! Rena utomlandsvärmen! Synd nog hade jag långa svarta byxor på mig, men får väl hoppas på bättre väder, eller lika bra imorgon så jag kan ta på mig shorts istället! Slutade lite tidigare för att åka in till tandläkaren. Sedan mötte jag upp mamma och vi gick i lite affärer, fick köpt en tröja å vi åt mjukglass.

   

Jag älskar de prickiga shortsen! Är de fula?  

Ovido - Quiz & Flashcards