Alla inlägg under april 2012

Av Ulrika - 8 april 2012 14:14

Här är en absolut favoritlåt just nu! Jag blir så glad och taggad av den! 

 

Nu:

   





Av Ulrika - 8 april 2012 14:01

Jag har haft en fin helg! Middag, godis, umgänge & mys - Jag gillar påsken för allt är så vårigt och färgglatt! Tyvärr fick vi ju lite snö detta året, men vi får glädjas av solen som ändå har tittat fram då och då, trots moln och blåst... Helgens bilder:

   


     

Tog en promenad, pyntade kissen också!

Av Ulrika - 5 april 2012 19:45

Av Ulrika - 4 april 2012 16:09

Hej! Idag slutade vi en timme tidigare och just nu myser jag på sängen. Jag är nöjd med den lilla ändringen på rummet, men är inte alls färdig än, ligger och funderar på vad som blir nästa steg. Nu ska jag titta över förintelsen och lämna in den. Imorgon går vi halv dag och slutar runt halv 12, asagött! Då drar jag och mina brudar in till Göteborg och ska titta på lite saker. Själv har jag inga pengar, men snart så, ska snacka med mamma om måndagspeng och jobbfunderingar har jag ju lite här och där. Jag har massa planer och vill bara starta livet! På tisdag får vi även reda på våran framtid, brevet om intagningarna till gymnasium dyker upp i brevlådan, så spännanade!

Ah, jag mår så bra nu!

"If life gives you lemons, stick them down your shirt and make your boobs look bigger". Snart ska jag och Jakob göra äggtoddy [snart påsk!], och sedan blir det grillat. Han har köpt hem riktiga färska revbensspjäll och har kokat dem, lagt dem i hemmagjord BBQ och sedan ska det käkas gött grillat med hemmagjorda pommes frites - Hur gott är det inte att ha en kock i familjen?! Skönt soligt väder är det också!

 

Ok, inte den finaste bilden men jag gillar fräknarna, hihi.






Av Ulrika - 3 april 2012 15:59

Hej! Jakob tyckte att vi skulle börja ta tag i mitt rum nu och göra fint så vi tar en sväng till Ikea. Vi hörs, puss

glad tjej... ;)  

Av Ulrika - 2 april 2012 17:40

Hej! Jag har ju inte bloggat på hela helgen. Men det har varit en sysselsatt helg. När jag kom hem i fredags var det så gott väder och sol så jag gick ut och skrattade ihop grenar ifrån hela gräsmattan. Sedan har jag städat, gjort iordning hela köket, rensat och tvättat kylskåpet. Målat naglarna och lite så. Mina saker ifrån H&M hämtade vi hem i lördags också. Idag är det måndag och veckan är inte att klaga på! Imorgon är det tisdag och en helt vanlig dag, även onsdag. Sedan slutar vi halv ett på torsdag, lediga på fredag sedan är det äntligen PÅSKLOV! Åh, så himla vårigt och skönt - hoppas det händer massa roliga saker! Helgens bilder:

                   


Ovido - Quiz & Flashcards