Alla inlägg den 15 april 2012

Av Ulrika - 15 april 2012 16:52

Hej! Jag var bara hemma i fredags och typ hela lördagen, förutom på kvällen då jag hade lite mys nere i getskär med Annie, Felicia och Fika. Skönt att vi hann träffas innan skolan börjar. Idag, söndag har jag bara sett på tv och nu ligger jag i sängen och spelar spel på mobilen och njuter av mitt nystädade rum. Snart dags för käk. Blir antagligen någon liten cykeltur eller så senare, känner för det, så om någon vill hänga med så är det bara att höra av sig! Jag tror inte att jag har andra planer för mig! Ska försöka att inte tänka på skolan än, jag får ångest varje gång jag kommer på att vi börjar igen! Men ah, gött att vara tillbaka så man kan glida runt och prata om roliga saker som hände på lovet! Det är ju inte alls lång tid kvar nu, bara lite nationella hit och dit sedan börjar vi närma oss slutet. Och jag som kom in på Ester Mosessons, finally! Vi hörs alla fina,

         

Följ mig på Instagram: @ulrikdillner

Ovido - Quiz & Flashcards