Alla inlägg den 21 april 2012

Av Ulrika - 21 april 2012 15:39

Hej! Som jag har skrev för ett tag sedan så var jag ju modell för min syster som hade ett projekt i skolan. Hon gjorde en 50/60-tals inspirerad frisyr och bild där jag blev fotat av en tjej ifrån en annan skolan. Jag blev riktigt nöjd med resultatet och det var grymt kul att modella! Det borde alla testa på någon gång i livet, vill gärna göra det igen!

 

Av Ulrika - 21 april 2012 15:16

Hej! Igår var jag hos Fanny som hade födelsedagsfest, det var kul att få träffa alla hennes kompisar. Faktiskt riktigt goa' tjejer! Vi käkade middag, satt och snackade om massa saker runt köksbordet i flera timmar och körde drinklekar. Sedan sov jag och Clara över. Käkade frukost där sedan åkte jag hem. Kvällens klädsel:

   

Ovido - Quiz & Flashcards