Alla inlägg den 12 april 2012

Av Ulrika - 12 april 2012 21:28

Sitter i sängen och har ont i huvudet. Jag ska nog ta mig lite mjölk med hallon och läsa eller bara lyssna på lite go' musik! Imorgon vet jag inte vad som händer, jag vill gärna vara med någon! Det är för tråkigt att bara vara hemma hela tiden, speciellt på lovet, då vill man ju att det ska hända grejer. Tyvärr blir det ingen tjejmiddag denna helgen heller och inte nästa heller men då är det födelsedagsfest för Fanny - tagga det! Vi hörs imorgon antar jag. Ha en fortsatt fin kväll! 

   

TAGGA LIVET!

Av Ulrika - 12 april 2012 13:18

Igår var jag med Fanny, först hos henne där vi käkade och planerade hennes födelsedagsfest sedan drog vi in till std och kikade in på Ginatricot. Där köpte jag en bandeau-bh/ neontopp. Sedan åkte jag hem och fixade mig, käkade och drog vidare till Isabel där vi hade lite förferre. Efter det åkte vi till Sophia för att fira hennes födelsedag med fest. Då hade jag på mig neontoppen som jag egentligen skulle haft till en blus ifrån H&M som jag trodde skulle komma på posten, men den kommer i nästa leverans, jag fick i alla fall mitt armband.

Festen var rolig, jag fick i mig lite för mycket och spårade runt lite här och där, men jag hade i alla fall kul. Sedan drog nästan alla förutom några stenungsundskillar som låg i soffan och lyssnade på hög musik fram tills klockan 6... Fick i alla fall sovt lite, inte så skönt i och med att jag låg på matten den sista tiden. Mådde sådär, var sjukt hungrig för att jag inte hade ätit på 20 timmar. Tog bussen hem och har dushat och myst ner mig i sängen med en smoothie. Nu ska jag se på Glee's nya avsnitt! Puss

             

Av Ulrika - 12 april 2012 13:13

Hej! I tisdags åkte jag in till Göteborg med mamma och Elisabet för att kolla efter klänning till de 3 bröllop vi ska till i sommar. Jag hittade en beigeaktig klänning på missäy som vi köpte. Sedan drog de vidare för att kolla på glasögon till Elisabet och jag mötte upp några kompisar. Efter vi hade gjort några ärenden så gick vi på bio, Hungerspelen, den var faktisk riktigt bra tyckte jag! Det var trevligt!

 
Ovido - Quiz & Flashcards