Alla inlägg den 22 april 2012

Av Ulrika - 22 april 2012 14:53

Som många vet har Picnik nu lagts ned. Men då har PicMonkey kommit upp istället. Ett program som är likadant. Effekter, ramar, sminkning, you name it. Det är lite svårt att förstå från början med så är det ju med allt. Så var inte ledsen, börja använd detta istället! http://www.picmonkey.com/ 

 

Det sitter en apa på bilden undertiden du redigerar, men det försvinner när du sparat ned bilden.

Av Ulrika - 22 april 2012 14:09

Hej! Hittils har jag bara legat i sängen och slappat, klockan är halv 3. Urs, deppiga söndag! Jag ska försöka läsa ut min bok idag. Sedan måste jag greja med Ulla bakar. Jag får ångest varje gång jag tänker på det, så himla tråkigt, speciellt när ingen vill läsa bloggen! Det känns som att allt skulle bli så gött om det bara blir maj, finare väder och mer sommar. Jag måste även måla om mina naglar. I veckan som kommer måste jag se om det finns något jobb, jag klarar mig inte mer!     

Ovido - Quiz & Flashcards