Alla inlägg den 30 december 2010

Av Ulrika - 30 december 2010 23:48

Vill du göra något med mig någon dag? :)

<3

Av Ulrika - 30 december 2010 22:23

Hej   Nu är jag Heime igen. Det är skönt men jag längtar tillbaka till min flicka såklart ! Det har varit kul, jag var i stan med liv, hon sov över, jag åkte skidor och umgicks med lite med kompisar. Resan gick bra och så. Just nu ligger jag hemma i min säng och tänker på en massa saker samtidigt som jag skypar med Sophia, mysunge !

   Vi är så snygga, inte sant haha?

Guuuuuuuuuuud va jag saknar er mina vänner, det har bara gått några dagar, men fatta att jag inte klarar mig. Jag hoppas alla har haft en riktigt bra jul med en massa mys! Jag har haft det bra, jag är nöjd med min  julklappar. Fast jag ska köpa lite mer grejer på den sista rean nu. Jag vet exakt vilka grejer jag vill ha ;)

Mohaha, jag har rasslar fram litte pengar till det också så. 

Ickså urs var jag hatar min blogg, den är så barbig och barnslig och ful o bakig. 

Jag har funderat länge på att skaffa en ny, vilket jag tror jag skall göra. På blogspot eller nått, vad tycker du? 

Här är lite bilder från Klövsjö:

Designad och klart från min Favorit Leila <3Busiga bilder :)Också vi såklart <3

Kram på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards