Alla inlägg den 20 december 2010

Av Ulrika - 20 december 2010 22:30





4 dagar kvar till JULAFTON!

Av Ulrika - 20 december 2010 20:27

Hej på er !   Idag har det varit en bra glad dag! Mys på det, vi har bara pysslat och sett på film i skolan. Också var det ju nästa sista dagen innan julovet, därför var jag så glad! I morgon är det avslutning, mys! Då skall Annie sjunga med sin vackra röst igen. Idag har jag bara varit hemma. Slagit in julklappar & myst på alla sätt! Så najs, jag har kommit på att jag älskar låten I Wish Everyday Could Be Like Christmas, det är sååååååå sant! Nu är jag färdig med julklapparna, snart: Jag :)Julgranen <3Lite utav julklapparna <3Julstök <3Paketinslagning <3

Så här mysigt har jag en kväll som denna. Nu skall jag gå och ta en kvällsdusch! Sen äta något och krypa till kojs.   Hoppas alla har haft en mycket bra dag!

Tänk på att leva livet, tänk så bra vi lever trots allt annat ändå?!

Bli inte ovän med någon för det är bara onödigt. Kram på er alla, ha en riktigt mysigt natt, hihi!      

Ovido - Quiz & Flashcards