Alla inlägg den 16 december 2010

Av Ulrika - 16 december 2010 15:39

Hej på er! Nu är jag hemma, skönt! Jag sitter här och myser. Jag skall se på en film nu & äta lite gott, det gamla vanliga!   Här är some bilder :)

Hihi, me today!Food & litte mys! :)


Grattis till bella som äntligen fyller 14 år! Hoppas du får en bra dag, jag älskar dig min vän! Och jag saknar ditt ljusa hår, kram på dig! 

Kram från mig      

Av Ulrika - 16 december 2010 13:30

Hej på er!  

Idag är det torsdag, I like! Det är så mysigt med hemkunskap, men eftersom det är slut nu så skall vi inte ha det förens 9:an så det är lite tråkigt, men men. Vi hade franska och på morgonen, som vanligt, också sista lektionen på höstterminen. Vi ser bara på film ändå så, den är jättelång. Nu har vi haft matte, jag gick upp till ros-marié istället för att sitta här nere, också i morgon har jag matteprov också. 


I morgon är det fredag, då är det bara 1 vecka kvar till julafton så det blir bäst! Hoppas jag och Pontus slipper redovisa också, för i sådana fall kommer det inte gå så bra för oss, för det är det inte så bra, blöö. Ifall vi slipper det så blir det bra! Önska mig lycka till isf. Vi skulle nog se på film också. Skönt med helg sen då!   


Nästa veckan blir bra! För då ska vi bara julmysa & julpyssla & ha julavslutning! Mmmm, julen är bäst! Vilka håller med mig?! Sen har vi lov & då är det bara till att vara hemma och julmysa & julfika & julpynta i granen och allt sådant! Sen är det julafton, yay!! Sedan, på juldagen åker vi till klövsjö, min underbara lilla klövschöby!

Då blir det åka skidor och sådant askul!   


Det brukar kännas bra.

Ibland är det är det bara skit, men det löser mig oftast.

Fast just nu känns allt bara uppgivet! 

Du märker inte vad du gör, tänk dig för.

Det är sjukt jobbigt när man bara sitter där.

Men det förstås, så som jag brukar säga, vem vill vara vän med mig?


Kram på er! Hoppas ni får en bra dag!      

Ovido - Quiz & Flashcards