Alla inlägg den 10 december 2010

Av Ulrika - 10 december 2010 22:27

Nu är det avgjort! Genom alla dessa veckor, med blod, svett & tårar!

Idol 2010 är:    Är.....


    JAY!!     

Grattis & jag känner mig som jhide! Hejdå och god natt!     

Av Ulrika - 10 december 2010 20:02

Hejhej!   Idag är det fredag, yay! Vi har var på teater med ung utan pung idag, sen hade vi luciaträning så vi slutade sent. Så åkte vi hem och så, åt goda crepes till middag och så har jag städat i köket. Men nu är det ju fredag och det betyder fredagsmys framför tv. Och allt det betyder idolfinal! Guud, så grymma är dom! Jag älskar alla specillt OLLE, han är ju så sjukt grym!!!   Men nu skall jag dra! Vi hörs imorgon, då skall jag lussa med med elisabet, moa och carolin sen drar jag till fika!

För hon fyller år, yay! Grattis till min underbara babian! Hejdå från mig , jag kanske bloggar sen!   

Ovido - Quiz & Flashcards