Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ulrika - 8 december 2010 20:17

Hej   Idag är jag glad! Men jag är avundsjuk på alla nu, för jag är ensam kvar och det är orättvist!   Men men, idag sjöng jag med Annie & Vanessa på lucian, det var jättekul! Även fast jag rodnade som en illlllllröd tomat (som alllltid!) Så var det ändå kul! Sen när jag kom hem så tittade jag inte på äntligen hemma utan ensam hemma heter det! <3 Så mysigt och kul, hihi. Sen har jag skypat med fika och pratat om litte grejer och så har jag eldat, övat på franskan och sådant. Snart skall jag gå ut med min syrra och mysa lite i mörkret och den djupa snön, hihi mys!   Snart är veckan slut, nu är det bara bra dagar kvar! Och jag längtar jättemycket till Fredrikas fördelsedag så hon ska ha kalas, hihi på lördag! Men vi hörs imorgon! Tack för idag.

Föresten jag har ändrat lite på bloggen, det blev jättefult för jag bara gjorde nått men ta det lungt jag ska fixa det imorgon, för jag har inte tid ikväll! God natt på er, sov så gott & tack för idag ! :) <3

   Här är en bra låt också: Inna - Amazing ! 

Ovido - Quiz & Flashcards