Alla inlägg den 7 december 2010

Av Ulrika - 7 december 2010 20:39

Annie banan är en mycket mogen och gul banan. Inte minst för att hon är täckt med smink utan för att hon är en banan! Annie banan är min kompis så alla vet det, och igen får skada henne! MOHAHAH"           

Mycket sexigt. God natt alla!   

Av Ulrika - 7 december 2010 16:22

Hejsan på er, ni som läser min weirdow blogg!   Här får ni en bild på outfiten:

Just nu sitter jag och spelar icy tower och chattar med fika & sophia! Jag gjorde en god, men lite bränd röra med makaroner, det var gott. Idag har det varit en okej dag, bara det att, aa..................

Men men, så är det, typ ALLTID:

Nu skall jag ner och elda, vi får se om det blir något med inlägg. För annars blir det för mycket data för mig... Tycker päronen   

Kram på er, här har ni en julig bild + på tal om det så ÄLSKAR jag julkalendern 2010! Jag kan inte sluta tänka på den!    <3 

Ovido - Quiz & Flashcards