Alla inlägg under juni 2011

Av Ulrika - 4 juni 2011 20:54

Hej :) Idag har jag varit ute i solen också har jag hjälpt inga med lite saker så nu har jag tjänat 300 kr, känns skönt! Nu är jag sjukt hungrig, har inte ätit sedan klockan 13:00 så nu blir det mat innan jag ska ge på Dumpa honom och käka min goda choklad - Kokos & Banan, mums! Så vi ses imorgon eller något i guess ;)

 

Av Ulrika - 3 juni 2011 13:56

Hej! Dom senaste dagarna har varit fina! Nu är jag hemma och det är skinande sol, så skönt! :) Jag ska käka lite sedan ska jag, morsan och farsan iväg för att köpa färg eller tapeter till hallen! Så här ser jag ut idag: 

   


Nyköpt linne, H&M

Svarta shorts, Gina Tricot

Lång kofta, H&M

Instoppat is da shit, L O L, kram ;)

Av Ulrika - 1 juni 2011 18:00

 

  Hejsan! Nu drar jag till Ungdomscafét! Efter det ska jag fika och felicia sova över och titta på film, det blir mysigt! Imorgon drar drar vi in till Göteborg också får vi se vad som händer efter det ;) Puss så länge <3

Ovido - Quiz & Flashcards