Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Ulrika - 23 juni 2011 22:45

Idag vaknade jag halv 11, då åkte jag och mamma till min moster eller ja, deras katter som jag har matat under tiden dom var i stockholm. Efter det åkte vi hem och så kom pappa, då åt vi och sedan åkte vi till std för att vi skulle handla en massa mat, så det gjorde vi, vi åkte också in på kullens för att köpa växter - det var så kul och skönt att åka iväg och handla sådär mycket, det är så gött när man har fått lön och grejer, du vet hur det känns ;) När vi kom hem började jag rensa i trädgården, jag satte mina nya orter jag har köpt och så krattade jag och vattnade alla rabatter och blommor. Sedan vart det kväll och nu sitter jag och kollar på lite gamla klipp av solsidan. Sedan får vi se vad som nalkas, puss & god natt :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards