Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Ulrika - 29 juni 2011 23:53

Hej! Nu sitter jag här:

   & packar mitt i natten! :) Jag har ju varit och Jakob och Moa, med pappa, mamma och Elisabet, där var också Agneta, Anders och Karin - vi fikade en massa gott som Moa min blivande svägerska och blivande bagare/ konditor hade gjort. Det var superstora blåbärsmuffins med vaniljkräm och en underbart god nektarinpaj - MUMS! Sedan har vi spelat spel! Efter det åkte vi till Hålta och vattnade lite blommor oså. Nu är vi hemma, Elisabet har lagt sig. Mamma, pappa och jag packar och förbereder oss för imorgon - En vecka framåt och några dagar till. Först till ÄLSKADE KLÖVSJÖ <3 Sedan till fina och roliga Hjo - hantverksmässan - wihuuuu. Nu måste jag fortsätta - jag ska gå ut med lite grejer i bilen också ska jag bädda min bädd inne hos mamma inatt, hehe. Man vill ju inte gå runt i huset mitt i natten - må skit dåligt, inte se något, inte orka något, bara gå in i väggar och dörrar eller svimma på golvet någonstans - det var lite utav de jag gjorde inatt bara för att jag hade feberfrossa - eftersom jag bränt mig över hela kroppen. Men men, god natt så hörs vi imorgon puss & kram <3

Min nya kamera på 14 megapixels, den är jättebra & jag är mycket nöjd! ;)     Mina nya jeans, jag gillart dom! Dom hade nyss kommit in och killen på JC tyckte dom va riktigt balla, så jag tog dom! Det är som en rand över låren, tycker om det!

Av Ulrika - 29 juni 2011 18:26

Hej! Inatt feberyrade jag pga att jag har bränt mig över hela kroppen. Jag, fika, felicia och annie har varit i getskär och badat - jag har bränt mig ännu mer = inte alls bra! :o

Nu ska vi till Jakob och Moa, puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards