Alla inlägg under juni 2011

Av Ulrika - 22 juni 2011 18:38

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4JipHEz53sU


Det gick inte att ladda upp själva filmen så här har ni :)

I like <3

Av Ulrika - 20 juni 2011 17:52

Hej! Idag sov jag jättelänge så har legat efter hela dagen, det är därför jag inte har svarat era sms och allt annat girls ;) 

Klockan blev helt plötsligt 15.00, jag och mamma åkte för att handla lite mat, sedan hängde jag med mamma och elisabet när ellie skulle övningsköra, då passade jag på att köpa lite till presenter som jag tyckte hon skulle ha! :)

Nu har vi ätit och jag sitter här och tittar på vad blir det för mat med Per Moberg, han är grym! Men när det är färdigt ska jag till Burger King och träffa alla mina älsklingar! Jag saknar dom så och ja, äntligen får vi träffa Annie Banan Brownie igen! Jag har lust att sova över idag också, men ingen annan ville eller kunde.. :(

   Imorgon ska Viktor, Carolin & Gabriel komma på middag, så får dom träffa Fredrik också :)

Onsdag, tordag får vi se, fredag ska vi nog någonstans har jag för mig... Lördag ska jag baka, baka, baka och på söndag ska berran ha 18 årskalas för släktingar och vänner, det blir kul! 
& nästa veckan ska jag vara med vänner och jag hoppas på att det blir RIKTIG SOMMAR snart! Alltså VÄMRE VILL VI HA! Puss & Kram så länge <3 

Av Ulrika - 19 juni 2011 16:26

Haha, hon är så grymt rolig! Tycker jag iaf, sitter och skrattar åt vissa grejer här och där :D Puss <3





Av Ulrika - 11 juni 2011 21:49

Hej! Idag sov jag till klockan 10, gick upp och lollade mig. Åt frukost med mamma och pappa för Elisabet sov hos Fredrik. Efter det pratade vi om hur vi skulle göra i sommar, allt blev bara skit! Dagen började inte så bra, det var mörk, kallt och dystert! 

Sedan ljusnade det, jag började baka, tag massa härliga bilder med systemkameran mamma hade med sig, glaaaad! Jag tror jag få ha med den på skolavslutningen! :D

Så dagen blev väldigt bra - Jag bakade Brownies, tog sommarkort ute, lyssnade på hög musik o massa sånt ! Här är alltså flera bilder från idag ;)Gräääs!   Mina nya foppa, mamma köpte dom till mig, dom är så söta tycker jag! :)         Min fina plutt!   Mina söta rabarberplantor som jag fick när jag fyllde år, dom börjar ta sig bra nu!       Pappa kastade skor i soptunnan!   Ooooops... Så går det när man slickar visparna... :)Mmmm, schmeeet! Nu ska jag till att baka!Min nya ring från GinaT Hihi, jag och kokboken!   En jättefin ros!

Jag är väldigt nöjd med bilderna tyckte dom blev fina :3 Det finns måååånga fler !

Av Ulrika - 10 juni 2011 15:18

 


 


 Någon som visste? Läskigt tycker jag, hur vill man klä ut sig så...? LOL.

Av Ulrika - 10 juni 2011 14:07

Hej! Nu sitter jag här hemma, ska greja på mitt rum lite. Har kopplat datorn till högtalarna så lyssnar jag på höga asgoa låtar! Å, sådan kick får man ;)

Efter det ska jag, jag vet inte. Här får ni lite härliga bakbilder:

         Bilderna är tagna ifrån: http://www.passionforbaking.com/

:) http://www.helenaljunggren.com/

Av Ulrika - 5 juni 2011 19:28

Nu ligger jag ute och försöker steka lite till, men det är lite kallt plus att solen drar sig mer och mer över träden så jag får flytta mig hela tiden... Det är lite jobbigt. Så nu ska jag gå in och måla naglarna, städa rummet och aa kvällsmysa lite. Hoppas ni har haft en bra dag idag :) Det har jag, var i kyrkan med mamma och fixat lite idag oså. Så himla skönt att vi har varit lediga så länge nu! Typ en vecka och det känns som att det är lov, det sköna är att vi är lediga imorgon också! Så får vi starta ''skolveckan'' med en bra dag som TISDAG! Dagarna efter det ska vi ha OS-DAGAR så det blir kul och inte alls en så jobbig skolvecka , förhoppningsvis! 

Jag vill ha sommarlov nu, så man får sola och bada, vara med kompisar och mysa nere vid havet om kvällarna, ha roliga kalas i trädgården, ha kul med familjen, resa bort till klövsjö, danmark, hjo, kanske skåne eller något sådant, malta får man inte glömma heller...! Låt mig få lite mer fräknar också! :)

Nä, nu ska jag gå in och greja lite, är ensam hemma också - tar nog mig en smoothie. Här är lite solbilder från idag:

       <3

Ovido - Quiz & Flashcards