Alla inlägg under maj 2011

Av Ulrika - 7 maj 2011 17:29

Hej! Som sagt så har jag tränat nu, cyklade 3 mil, det känns skönt att riktigt ha rört på sig idag :) Efter det var jag hos Morfar och jobbade i trädgården (300 kr rikare). Nu luktar det grillat så skall snart äta, sedan måste jag städa mitt rum och lite till! Också skall jag nog baka sedan, bakamedulla.blogspot.com

Så himla skönt med en utedag idag! Här får ni lite bilder:

         puss <3

Av Ulrika - 7 maj 2011 11:53

Hej! :) Nu slänger jag mig på cykeln för att träna lite! Har dock lite mensvärk, men det får gå... 

     <3

Av Ulrika - 1 maj 2011 12:14

               

Blommor... vår.... blåsigt väder..... stressad...... saknar dig,

Av Ulrika - 1 maj 2011 09:47

Hej! :) Idag är det första maj, så himla skönt! 18 dagar till min födelsedag - 15 år!

Då blir jag byxmyndig, jag får träna åå.... ja det blir gött! ;) 

Nu sitter jag och skall se på Sveriges Mästerkock (missade finalen) också skall jag äta frukost till det! - Jag ger mig på ägg för jag är så sugen på det också vill jag se om jag fortfarande har så ont... 

Ovido - Quiz & Flashcards