Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Ulrika - 13 maj 2011 13:45

Hej! Förlåt för att jag inte bloggar men det är bara ni, mina vänner som läser min blogg. Jag tänker inte ens på att det är en blogg, det är typ bara någonstans jag skriver lite grejer. Så jag bryr mig typ inte att vara så instressant eller skriva hela tiden... Men nu på helgen kommer jag börja igen. Så himla skönt att det är helg igen! Det är liksom vecka 20 nästa vecka och då är det 3 veckor kvar, yay! :D

Ikväll skall jag och min familj på fest hos Gustavsson för att fira Karin som har tagit examen, det kommer nog bli vilt! ;) Imorgon skall jag på min 3 mils runda igen, så skönt! Efter det ska jag till Annie och vara hos henne över helgen för att hennes mamma och broder skall till U.S.A Det blir grymt kul, här skall bakas!! :D

Jag sitter här och har tråkigt, men lyssnar på Lilla Lady, nöjd!

Men måste jag dra, puss <3

   

Ovido - Quiz & Flashcards