Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Ulrika - 26 maj 2011 15:54

Hej! Nu sitter jag i soffan och har ätit lite, skall se på leila bakar en stund sedan skall jag slänga mig på So:n inför geoprovet imorgon... Satt på bussen idag och lyssnade på gamla godingar, som när jag Sophia och Felicia låtsades vara rangnald, ranghild, eller vad han hette nu igen, haha! Vi satt hos fille efter att vi hade tagit rabarber ut någon annans trädgård, sen satt vi och busringde till folk. - Finns det busigare människor? :) Jag saknar tillbaka till sådana tider, ta mig tillbaka till det!

Eller gör sommaren helt underbar med massa härliga människor! 

Jag vill i alla fall säga förlåt för att jag har varit en sådan fruktansvärd skit denna veckan, också för alla andra gånger jag är störig och dum! Jag älskar er, mina vänner så obeskrivbart! Ni gör min dag, men vad är jag till för, bläääääääää!

Förlåt fika för att jag har sagt dumma saker till dig, jag märker hur jobbigt det är för dig att ha mig som ''vän'', jag älskar dig!

Nu måste jag gå vidare, ingenting kvar, puss

Ovido - Quiz & Flashcards