Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Ulrika - 16 maj 2011 20:49

Hej! :) Ni sitter jag här med annie och ser på tv. Jag åkte in till stenungsund och kollade på lite reagrejor! Sedan skulle jag möta upp Annie men vi missade varandra hela tiden. Så jag sprang runt utan mobil och försökte få tag i hennes nummer eller en telefon så jag kunde ringa till henne. Men det gick ju sådär, så jag tog bussen till Jörlanda - ensam och förvirrad. Gick till Fika för att fråga om Annies nummer (dom var inte hemma), gick till Morfar (dom låg och sov) och gick till Moster som tur var hemma, sedan kom Annie och hennes Mormor och hämtade mig! Så skönt och alla måste veta Annie har den goaste och coolste mormor som finns! 

Nu skall vi snart greja och kojsa oss, puss & kram & tack för idag! :D

<3

Ovido - Quiz & Flashcards