Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Ulrika - 21 maj 2011 19:04

Hej! Igår var jag på Liseberg och tittade/ lyssnade på grymma Maggan, jag älskar henne, så himla go' och har alltid skrivit sjungit bra låtar! :) Hennes nya album Satan i gatan fullkomligt älskar jag! Här får ni hennes låtar från det albumet och lite andra utklipp från igår!

 


 

  

Det är här kärlek för mig! :D  

Av Ulrika - 21 maj 2011 16:57

Jag är jättenöjd med mina presenter, visste inte att det skulle bli så många.. :)


 Trosor + strumpor :)    

En blus, jag älskar den, så himla skön också! :) En fransväska i läder, supersnygg! :) Ett hemmagjort presentkort från Jakob och Moa, 100 kr på Tårtdecor

+ en rabarberplanta :)

En jättebra bok med alla möjliga muffins och glazer, :) 

 

200 fina muffinsformar :)

En kånkenväska, nöjd!!! :)

   

Presentkort + pengar :)

Ovido - Quiz & Flashcards