Alla inlägg under juni 2012

Av Ulrika - 3 juni 2012 23:03

Det var inte mer än rätt! Jag har tyckte om Hanna då och då. Men har oftast tyckt att hon varit en go, ärlig person, med dialekt som sprider glädje i huset. Hon har hus och barn att ta hand om så hon behövde pengarna. Även fast hon har haft det jobbigt lär hon vara världens goaste mamma till hennes söner. Amandus kom två och Annica trea. Synd att det är över känner jag, men helt rätt vinnare iår!

Hanna är 500 000 kronor rikare.

Hon är så fin!

   

Av Ulrika - 2 juni 2012 22:56



Hej! I fredags körde vi Elisabet till balen på Marstrand och blev kvar där ett tag. Tog lite bilder och hälsade på folk. Sedan handlade vi, åkte hem och myste fram för Let's dance finalen. Skönt att vara hemma, det blir nog en del bortakvällar mot sommaren. Jaja. Imorse låg jag länge i sängen sedan gjorde jag en god frukost och drog iväg till stenungsund med päronen för lite ärenden och storhandla inför måndag. Jag älskar att storhandla, det är så kul! Sedan har Viktor och Gabriel varit här till kvällen. Sett på Big brother och klippt å sytt i lite kläder. 

       

Av Ulrika - 1 juni 2012 14:15

Hej! Ingen vidare sommar här inte, men jag glider ändå! Alltså go fredag, slutade halv 1 och ligger nu på min säng. Har ätit min goa äggmacka igen och ser på Big brother. Idag har Elisabet bal, vi ska dit och kolla ett tag. Så ska nog inte till Hugo som fyller år idag. Är ledig på måndag också, så jag har bara en fucking skoldag kvar att gå i 9:an. Känns så gött, dettsutom ska vi ju till Ullared på onsdag!

Tack till alla 200 följare på, det är riktigt kul. Instagram: @ulrikadillner

     

Myser i min pippitröja som jag sytt om lite!

Ovido - Quiz & Flashcards