Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Ulrika - 5 juni 2012 21:16

Mycket känns bra nu! Jag älskar mina vänner, de är de bästa! Annie, felicia & fika, ni är bäst!Jag saknar bara en pojkvän att älska och att älskas av! Krama, kyssa och hålla om när man skedar i sängen! Jag vill bara uppleva det! Jag vill vara en av de lyckliga! Some nights, puss!

Av Ulrika - 5 juni 2012 15:55

Hej! Idag har vi inte gjort någonting typ. Vi har verkligen inte det, vi har städat och fick fri tid så jag, Annie, Fika och felicia hade party i klassrummet med hög musik och dans. Det var fett, kul! Jag är så himla partysugen nu, jag blir horny av musik alltså, jag blir så himla glad och peppad av att lyssna på musik! Ah, mycket kändes bra idag! Med mitt klädval, mina vänner och sommaren som kommer. Nu ligger jag på sängen och ser på Big brother final. Jag älskar vem som vinner. Sedan måste jag skriva packlista och börja packa min vänska inför imorgon. Vi ska ju äntligen på skolresa til Ullared, det ska bli så himla kul. Lööööv

 

       

Ovido - Quiz & Flashcards