Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Ulrika - 30 juni 2012 17:59

Har duschat och ska äta med pappa snart. Tänkte även börja läsa igenom de 5 papper jag fick hemskickat inför starten på Ester Mosessons gymnasium som jag ska gå på i höst och 3 år framöver! Jag längtar väldigt, är rätt så nervös och är rädd för att min klass kommer vara weird. Men det ska bli så kul att gå en praktisk linje så man får göra lite roliga saker också istället för att bara sitta och har tråkigt. Mot framtiden!

         

Av Ulrika - 30 juni 2012 11:23

Jobbade hårt igår, hade knappt någon rast och svetten rann! Cyklade hem i motvind, slängde mig i duschen och käkade middag. Sedan drog jag iväg och var med Fredrika & Felicia. Vi snackade, tittade på bilder och skrattade. Idag är det lördag, vilket jag inte fattar! Veckan gick såååå fort för att jag jobbade. Nu ska jag käka frukost och sedan iväg å jobba. Ikväll blir det inflyttningsfest/grillkväll hos min kusin. Det blir trevligt att träffa lite folk! Jag tror att jag hör av mig efter jobbet, jobbar typ bara tre timmar idag, skönt ändå!

         


Ovido - Quiz & Flashcards