Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Ulrika - 24 juni 2012 22:57

Jag åkte till Annie på eftermiddagen. Vi myste och snackade om saker som hänt de senaste dagarna och tittade på bilder ifrån Turkiet. Det var så skönt att träffa dig igen Annie. Du är så inspirerande min älskade vän! Jag behövde få ur mig mina känslor om denna människa och mycket annan glädje.

   

Imorgon är det måndag och jag ska jobba. Förhoppningsvis blir det lite goare väder denna vecka. Det hade varit kul att ha lite mys med tjejerna och träffa pojkarna igen. Hör av mig imorgon, kram.

Av Ulrika - 24 juni 2012 13:56

Har haft en fin midsommarhelg. Tack Felicia för att jag fick vara med dig, det var så mysigt. Igår var jag med Fika, Felicia, Robin och Gystav. Vi var hos robin och badade i bubbelpoolen i flera timmar under massa snack och skratt. Sedan drog vi till fika där vi såg på film och satt och snackade massa skit, haha, till klockan 3 på natten. Det var mys. Har inte gjort mycket idag, gick upp sent. Nu ska jag till Annie. Jag måste prata med henne om lite saker och få höra hur hon haft det i Turklandet.

 

hähä

Av Ulrika - 24 juni 2012 13:25

     

Hur snygg?










Ovido - Quiz & Flashcards