Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Ulrika - 19 januari 2013 19:22

Det får nog bli en blogga-en-gång-i-veckan-blogg! Haha. Nämen. Veckan har varit bra! Matten har varit jobbig, har börjat på riktigt roliga livsmedelslektioner nu också hade jag ett hygienprov som gick bra! Lite upp och ned med klassen och kompisarna, men mest är det bara gött. Åkte till mamma och hängde där, mys. Igår fredag var jag med Felicia och Fredrika, vi uppdaterade varandra med massa snack, glassätande och film! Så kom Annie hem, ska väl träffa kvinnan någon dag och uppdatera där med, hehe! Imorse var vi bjudna på födelsedagsfika för Carolin hos dem, så var där och hade mys ett tag. Åter hemma igen till lördagslistan med alla to-do grejer! Har klippt mig, töjt mitt öra, kletat ner mitt ansikte med pores be pure, läst bloggar, osv... Ur hötalaren kommer go musik, nu ska jag byta lakan och dammtorka! Så är det P3guld på tv ikväll, detta med lite mörk choklad! Hadt, puss

 
Skulle vilja ha lov nu jag, åka skidor, sedan får det bli vår!

Ovido - Quiz & Flashcards