Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Ulrika - 1 januari 2013 20:15

 

Januari/februari - gled runt utan ögonbryn

   

Mars - Jag fick min iPhone och instagram blev min grej, mycket mat där. Fick någon dille på äggmackor och ordnade #frukostar

 

April - Fastnade för Big brother, tittade på det varje dag efter skolan, tyvärr kommer det inte igen! Så fyllde Sophia år och det var party för första gången!

    

Maj - Var på finaste bröllopet och så fyllde jag 16 år!

 

Juni - Gott väder när vi gick i skolan, den sista tiden! Fan va vi chillade!

     
Slutade skolan med världens bästa tjejer!
    
 
                  
Gled runt med min babeeee
 
Hängde mycket med bästa Jakob!
 
Började på Ester, bästa skolan och klassen!
     
Fick mer goa vänner, började gå till Bellis kyrka!
 
Fick nya snygga glasögon, trivdes galet bra, verkar det som..!
  

Slutade skolan, julafton och nyår igår. Spenderade den hemma, skönt men galet sugen på fest nu! Nästa måndag börjar jag skolan igen! Då är det dags för bageri igen, shit vad tider går, blir ju rädd! pusssss


Ovido - Quiz & Flashcards