Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Ulrika - 14 januari 2013 13:02

Ooops, det var visst en vecka sedan jag bloggade.. Jag har haft grejer att göra i skolan, har varit hos mamma och så åkte jag till skolan på lördagen för det var öppet hus. Där var jag med och hjälpte till att lägga semlor närmare bestämt 800 utav dem. Det var väldigt kul faktiskt och GP var där så kom med i tidningen igår, haha. Det kändes lite störande att åka till skolan på en lördag, men det var ändå värt det, jag lärde mig massa roliga grejer så! Igår söndag var vi på kalas, min kusin fyllde 18 år så vi var där och firade honom vilket var väldigt trevligt! Idag är det måndag och jag gick upp som vanligt typ halv 6 för att åka till skolan, så när man är där, precis bytt och ska gå upp till bageriet får man reda på att vi har ledigt idag! Fatta vad vi tjej skek då, haha. Trevligt att alla andra klassen förutom vi fick reda på det och när vi ringde till Jonas låg han och sov! Tack för den! Vi snackade om att käka frukost på någon najs ställe eller gå på bio men alla åkte hem istället! Så fick gå 4 km i typ -8, hade typ köldskador på benen och sitter med dubbla plagg på hela koppen under en filt och ser på 90210. Belönade mig med en semla också, haha, för att jag var sur eftersom att jag varit till skolan två gånger jag egentligen inte hade behövt. Men nu har jag bloggat om onödiga saker inte, så säger hej, så får vi se när jag tittar in igen! puss

 


Ovido - Quiz & Flashcards