Alla inlägg den 29 november 2012

Av Ulrika - 29 november 2012 17:34

Alltid lika härligt när den första snön faller, i Ljungskile var det rätt mycket om man jämför med andra fjollorter närmare Göteborg! Mysigt att vakna upp i ett ljust rum och det snöar utanför!

Chilldag idag! Började skolan 13:50 och slutade för knappt en timme sedan, nu sitter jag på bussen hem till mamma nu! Jag är ensam ikväll, ska laga lax och göra läxor! Igår gjorde jag mörkröd dip dye, trodde att det skulle bli en annan färg men är rätt nöjd ändå, fast jag hade velat haft mer i! (dålig bild, för lite färg oxå) Såg på tv, drack glögg å käkade pepparkakor med mami, Jakob och Elisabet! Myyys

Imorgon är det fredag igen. Ska se om jag kan shoppa lite och sedan åka hem till papi igen! På lördag är det party peopleeee, fedt kul! Hare fint!

Ovido - Quiz & Flashcards