Alla inlägg den 1 november 2012

Av Ulrika - 1 november 2012 17:48

När jag kom hem åkte jag, mami och Elisabet till IKEA. Jag älskar ikea, jag trivs så gött där och det är så inspirerande att gå runt och titta och få handla. Jag köpte en lampa, klocka, gardiner och krukor. Har även tittat in på ett par ljusklyktor. Annars har jag chillat hemma... Igår var jag hos fika med Felicia också. Vi åt gott, såg på film, skrattade och pratade tills vi somnade. Idag körde hon med mig och jag har nu tittat på bonde söker fru och ska se på hela sverige bakar. Snart är pappa hemma och vi ska äta middag. Sedan ska jag väl läsa lite mer svenskabok och anteckna till min recention. Annars är det tvsittar kväll på torsdagar, halv 8 till 10 på 4:an, haha. Imorgon ska jag, elisabet och mamma och kanske någon mer åka till lägenheten och börja fixa, flytta lite fler saker ifrån pappa. Det ska bli spännande nu när hela lägenheten är klar! Här är några bilder från de senaste dagarna! :)

 

           

Ovido - Quiz & Flashcards