Direktlänk till inlägg 21 oktober 2012

HELGEN

Av Ulrika - 21 oktober 2012 23:44

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket det senaste. Jag har inte lust att sätta mig vid datorn när jag kommer hem och skriva om det har jag har gjort.. Men jag ska förbättra mig! Jag kan ju berätta om min helg i alla fall! Fredag var chill och allmänt rolig som vanligt. Svenska, engelska och livskunskap liksom.. Efter skolan gick jag, Lisa och Julia runt i stan och kollade i affärer. Julia åkte hem lite tidigare och jag å lisa käkade på donken. Sedan tog hon bussen hem och jag spårvagnen hem till Bella! Där käkade vi mat, gick å hyrde film och köpte godis som vi sedan myste med resten av kvällen. På lördagen gick hon upp och jobbade som vanligt och jag åt frukost och tog sedan bussen hemåt. Grejade lite och sedan kom Viktor och Gabriel. Vi åt middag ihop och busade som vanligt! Sedan körde viktor mig till Felicia där hon, jag och fika såg på film, snackade, lyssnade på musik och käkade popcorn. Åter hemma igen, slängde mig i sängen. Imorse åkte jag med mamma till kyrkan och sedan åkte vi på coop och handlade lite fika. Drog sedan upp till lägenheten och tittade på den, satt på golvet i mitt blivande rum och fikade, haha. Allting känns så konstigt, det ligger på långt bort också. Jaja, sedan åkte vi på City gross och handlade lite stuff och sedan hemåt. Vi åt middag, jag kollade upp vilken tapet jag ska ha i mitt rum, satt vi datorn, chattade med friends, såg på solsidan och sedan kom Jakob. Vi har sett på en ny Johan Falk film och ätit nybakt bröd, han ska sova här för de ska renovera i hans lägenhet. Själv ska jag gå och lägga mig nu, upp halv 6 imorgon för att åka till skolan och ha kallkök, tagga skola, kök och underbara vänner! När jag kommer hem står en ny säng här skulle jag tro, den ska in i lägenheten. Tjohoo vad det här känns konstigt!! Jaja, nu har vi fått höra saker i detaljer t.o.m Jag hör av mig, ha det fint, här är veckans bilder!

                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 29 april 2013 12:05

Ledig idag. Vaknade tidigt och låg kvar i sängen och lyssnade på NRJ Wake up call! Sedan klev jag upp, drog på mig träningskläderna, startade go morgonmusik i högtalarna och dansade runt medans jag gjorde frukost. Precis vad jag skrivit på Twitter de...

Av Ulrika - 27 april 2013 22:05

Körde dubbelpass imorse. Sedan in till stan till mamma. Väldigt mysigt! Fick med mig massa fint hem, bla träningskläder äntligen!! Vi käkade nice lunch på condeco också, snackade om sex och oskuld. Haha! Det blir inge mer praktiskt för mig i skolan s...

Av Ulrika - 13 april 2013 16:29

The Host på bio, sedan hem för att steka på en blodig biff med massa rotfrukter och god sås till! Det här gillar jag! Ha en bra helg, kyss...

Av Ulrika - 4 april 2013 22:30


Idag har jag bara varit hemma! Gick en go promenad i solen, kom hem och mailade å ringde om jobb! Sedan satt jag mest och degade, snackade med Ali och lyssnade på musik! Tog en dusch, käkade mat och har sett på tv resten av kvällen. Sover så dåligt j...

Av Ulrika - 2 april 2013 12:14

Vaknade tidigt, men försökte somna om igen, gick upp runt 10. Idag är det vår, nu är den påväg i alla fall. Det är sol och nästan helt vindstilla. tjohoo. Jag ska slänga mig på cykeln in till Jörlanda för att ta bussen till std där jag tappert ska sp...

Ovido - Quiz & Flashcards