Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Ulrika - 12 oktober 2012 16:15

Hallå där! Jag sitter på bussen påväg hemåt, gick och kikade i lite affärer med Lisa! Hon är seriöst den roligaste och knäppaste personen jag träffat! Så fruktansvärt kul tjej!
Jag fick i alla fall med en stickad tröja och en stor halsduk! Tyvärr inte byxorna jag ville ha för de var slut :( Köpte lite bussgott och stod å snackade med Annies pojk! Idag ska jag bara vara hemma, rengöra mina öron (haha), smeta på ansiktsmask och färga ögonbrynen! Kanske vara med girlsen imorgon! Åh, jag saknar min bellelllll! Hon är i Stockholm med connectgruppen på hillsong och massa annat trevligt! Avundsjuk tjej här. Veckan har varit trevlig, förutom lite prov osv. Servering är så fucking kul, speciellt när man hamnat i den bästa gruppen! Jag smälter (you know what I mean Felicia! ;)
Nästa vecka händer det lite saker, lite spännande men samtidigt svåra saker, flytt osv... Jaja, här har ni veckans Instagram!

Jag brukar gå på toa jag!

Ovido - Quiz & Flashcards