Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Ulrika - 30 oktober 2012 11:08

Ligger i sängen vaken och vet inte vad jag ska göra, samma sak varje gång jag sover hos någon! Ändå sedan vi ställde om klockan har jag vaknat prick 9 varje morgon, gött att ha rutiner typ, haha! Dock är det inte så kul nu när jag är hos Lisa och hon skypade med en kompis hela natten typ så hon sover fortfarande, hon somnade typ åtta imorse.. Bra där! Jag är sjukt hungrig och vill helst bara åka hem nu. Åh, vad ska jag göra?! Min buss går om ett tag också, vi kommer ju köra i diket med moppen när hon skjutsar mig! Jag har sådan ångest idag och känner mig bara misslyckad och ledsen. Jag vill gå på Guds väg, där allt är frid och fröjd, där jag känner mig viktig hela tiden! Där jag är nöjd med mig själv och känner att jag gör rätt saker och trivs med det! Tur att jag har min syster idag känner jag, Elisabet är verkligen så bäst!!

När jag satt mig på bussen ska jag lyssnar på go kristen musik och läsa min svenskabok. Väl hemma när mamma hämtar upp mig ska jag duscha av mig alla bekymmer och göra mig fräsch, äta någon gott och sedan ska jag, mamma och Elisabet åka till Ikea! Wohooooo, love it!

Imorgon är det onsdag! Då ska jag, fika och Felicia mysa en massor! Kram

Jag pratade med snusmumrikarna Liv och Felicia om lite planer framöver, vi får se hur det blir med det!

Så har jag, Jakob och Elisabet bakat tillsammans! Det var väldigt kul och trevligt! Friterade munkar (korvar), gjorde krämbullar, vetekransar och äpplesnurror. De va gött! Så har jag varit i kyrkan också!

Ovido - Quiz & Flashcards