Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Ulrika - 6 mars 2011 16:10

Idag är det söndag och vi skall ha kalas för Viktor som har fyllt 23, puss på det.

Jag är lycklig med mitt liv på det sättet! Jag har en underbar familj: Min pappa, min mamma, min syster, och mina två bröder som jag älskar över hela mitt hjärta. Jag har en väldigt bra relation med dom. Min släkt är precis som min familj också. T ex min moster och alla mina kusiner, deras hem är som halva mitt, jag har vuxit upp halva mitt liv med dom, därför älskar jag dom så enormt! Just nu är jag väldigt missnöjd med mig själv, jag gillar i princip ingenting med mig själv, jag trivs inte. Men så igår när jag satt och pratade med Felicia & Sophia, alltså ni är ju mina änglar. Tack vare er så mår jag bra idag, jag är omvänd, haha! Jag ser livet från en annan sida, jag lever här som ALLA andra på jorden, jag är nöjd med mig, för jag är skapt och är den jag är! 4 saker som är jobbigt med våran familj:

- Vi kommer alltid försent, vart vi en ska. Så jag vill bara säga till mina kompisar att om vi skall träffas eller något sådant så får ni räkna med att jag kommer runt en halvtimme försent.

- Alla bilar vi köper är skitbilar rent ut sagt! Vi får alltid reparera dom flera gånger.

- Vi ha väldigt dåligt med pengar, det är jobbigt!

Jag är färdig och nu skall jag hjälpa till med maten, outfit för idag:

    

Ovido - Quiz & Flashcards