Alla inlägg under april 2011

Av Ulrika - 20 april 2011 18:19

Fredrika & Sophia är hemma! :D Välskapta och mer troende, hihi! Så glad och längtar efter er så sjuuukt mycket! <3

Av Ulrika - 20 april 2011 12:48

Hej! :) Nu åker jag till IKEA , så här ser jag ut idag.

  Oj, hej <3

Av Ulrika - 18 april 2011 22:16

Du är en underbar vän! Jag trivs så sjukt bra med dig, vad vi än gör! Du kanske hatar mig och det skrämmer mig så sjukt! Jag har inte tänkt på om du egentligen gillar när jag är med dig, när jag ringer och pratar med dig för att fråga om du kan göra något... Jag önskar så himla mycket att jag kunde vara med er och få vara så söta och intressanta som ni..

Åå, vilka problem jag har och här sitter jag en lollig liten sak som ingen bryr sig om. Jag har gråt i halsen, jag vet inte vad jag skall göra! :(

Jag går och sover nu, god natt min vän   

Av Ulrika - 18 april 2011 14:30

Hej! Så sjukt skönt väder idag asså! Dock har jag inte varit ute sååå mycket förutom att jag har hoppat studsmatta, varit i trädgården och kört moppe. Det var läskigt först för den är så tung och lutande när man svänger med det var kul ändå ;)

Nu skall jag gå ut och sola lite och sedan tar jag mig själv och åker till kusinerna men bara en stund för sedan skall jag till morfar och inga för att hjälpa dem! 

Lever livet, jag är fri!    Kram <3

Av Ulrika - 17 april 2011 21:32

Hej! :) Idag vaknade jag och gick upp för att duscha, åt och åkte till kungälvs kyrka med mamma och pappa. Det var mys! Sedan åkte vi och handlade också hemåt. Då kom Jakob och Moa. Vi började jag och Moa baka Morotsmuffins - Bakamedulla.blogspot.com.;) Oj som jag har skrattat idag! Hjälp! haha! :) Sedan har vi försökt få loss ladan uppe i skogen, det gick sådär, men det var aa! 

Här är lite bilder från mig:

En ny tröja från Gina, rea är BÄST! <3

  That's it ;) God night <3

Av Ulrika - 15 april 2011 22:01

Yiha! Nu är det lov! Det är så sjukt gött verkligen - Behövde verkligen detta! :) Fick en så himla bra start på lovet! Gick på bio, Water for elephants, sjuukt bra film, med Felicia och Fredrika. Nu måste jag göra en sak. Men ha en trevlig kväll. Kram <3

Av Ulrika - 7 april 2011 21:42

Nä, nu känner jag mig lite trött. Skall nog göra mig i ordning och hoppa i säng

Av Ulrika - 7 april 2011 16:02

Nu är jag hemma och har mysat ner mig med varma kläder och en macka, nu skall jag se på ana gina och sedan titta över lite läxor. Hoppas alla har det bra, puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards