Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ulrika - 30 april 2011 18:45

Hej! Nu åker jag till Göteborg och äter på Lilla London :)

Puss <3

Av Ulrika - 30 april 2011 13:35

  

Puderrosa eller mönstrad?

 

   

Jag vill ha en hatt! Stråhatt med svart eller rosa band?

 

 

Jag skall köpa en kaftan, skall jag välja vit eller marinblå?

  

Måste ha nya byxor!

Vill ha den här söta!

Måste ha ett par nya jeansshorts!

Love, jag älskar dessa byxor, vill ha!

Jag skulle tyckt att det hade vart härligt med en gul sådan här... :)

Har inga, så jag vill ha bruna sandaler man kan ha till sommaren, typ i malta <3

Jag skall ha en Fjällräven Kånken väska, vilken färg tycker du jag skall välja? :D

Av Ulrika - 30 april 2011 13:31

Min kamera har nu dött! Den finns numera inte, jag har gjort allt för att få vid i liv, men ingenting fungerar! Åå, vem skall nu hjälpa mig med bakandet och alla andra fina vårbilder...

Jag saknar dig <3

R.I.P

Ovido - Quiz & Flashcards