Alla inlägg den 30 november 2010

Av Ulrika - 30 november 2010 20:29

Hej   Tisdagen har varit bra som vanligt, hihi. Jag diggar tisdagar för det är inte så jobbiga lektioner. Men det dumma är att jag vill, ska och går till luciaträningen men man missar massa jobbartid då, för jag behöver verkligen den nu! Aja, det är bara att jobba på!  Här är lite kläder som jag vill ha (bara lite utav allt!), mobba inte min stil   

  

 Sweatshirt - Gina Tricot - 199 :-

     

Sweather - Gina Tricot - 199 :-

 

Benvärmare - Gina Tricot - 59 :-

  

Jeggins - Lindex - 299 :-


 

Norrlandsguldsshorta - Lindex - 349 :-


Armband - Gina Tricot - 79 :-


    

Cardigan - Lindex - 349 :-


  

Julröd kofta/ Cardigan - Gina Tricot - 199 :-


Här är vädret just nu, kallt hihi:

  

Jag vill ha snö igen! MYYYS! <3

   

Så, Ända sen jag kom hem från skolan har jag suttit med hemkunskapen. Snart tänkte jag ta en snabb kall dusch innan jag lägger mig & just nu sitter jag här och  .

Bra bra! God natt alla, tack för dagen! Kramar från mig    

Ovido - Quiz & Flashcards