Alla inlägg den 24 november 2010

Av Ulrika - 24 november 2010 16:52

Hej   Idag har det väl varit en bra dag i skolan, jag och felicia hade gympan, hihi.

Sen hade vi engelska, vi skulle spela upp våran pjäs, det slutar säkert med IG, oops.

Höh, aja, sen hade vi musik istället för svenska och no med vikarie, sååå sköönt att jane-man inte är här!   Nu när jag har varit hemma har jag käkat gott och pluggat litte. Här är min mat = supergott!   

 

Här fikar vi :)

  Mycket snö ute idag! :D Mee today!Jättegott örtte och stekt tortillas :)!Ett tortillasbröd

Köttfärs

Smör

Ost

Smöra brödet lägg på ost (inte för mycket, max 3 skivor tycker jag ;)

också lägg på köttfärsen, lite.

Vik över brödet och klistra fast det med smöret! Bryna i smöret på spisen!

Jag gör nog ett inlägg sen igen!

Kramar från mig   



Ovido - Quiz & Flashcards